rekomenduojame Ryšiai su visuomene RsV Promo Service Kyšiai.lt Portalas prieš korupciją Sporto naujienos Sportosavaite.lt Teisinės konsultacijos nh2 Teisininkų patarimai Visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimai Tyrimai LT Žurnalistikos kursai Susipažink su žurnalisto profesijos subtilybėmis
Sxc.hu nuotr. Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (Departamentas) lapkričio 3 d. nutarimais UAB „Nacionaliniam švietimo centrui“ ir UAB „Textads“ skyrė ekonomines sankcijas už pateiktą vaikams ir paaugliams skirtą alkoholinių gėrimų reklamą.
Šioms įmonėms už internetinėje svetainėje manodienynas.lt patalpintą „Martini“ reklamą teks susimokėti nh2 po 10 000 Lt. UAB „Nacionalinis švietimo nh2 centras“ ir UAB „Textads“ atžvilgiu priimti nutarimai nėra įsigalioję, tad įmonės turi teisę per mėnesį laiko Departamento priimtus nutarimus apskųsti teismine tvarka.
Šių metų rugsėjo 22 d. viename internetiniame Vilniaus dienraštyje pasirodė informacija nh2 apie moksleiviams ir tėvams skirtame elektroniniame dienyne reklamuojamą alkoholį. Į dienraščio redakciją aktyvi moksleivio mama kreipėsi po to, kai vieną dieną atsivertusi elektroninį dienyną puslapio viršuje išvydo alkoholio reklamą.
„Dažnai pasitaiko, kad į Departamentą ar visuomenės informavimo priemones kreipiasi piliečiai, norėdami įsitikinti, ar vienu ar kitu atveju nėra pažeidžiami nh2 Lietuvos Respublikos įstatymai. Pastebime, kad pastaraisiais metais žmonės tampa vis jautresni alkoholio reklamai. Gauname vis daugiau nh2 klausimų apie alkoholio reklamos tinkamumą ir be jokios abejonės džiaugiamės, kad konsultuojame nh2 ne tik ūkio subjektus, bet ir paprastus žmones, kurie imasi iniciatyvos ir rodo savo užsidegimą prisidėti prie valstybinės alkoholio kontrolės politikos įgyvendinimo“, – savo džiaugsmo neslėpė Departamento nh2 direktoriaus pavaduotoja Gražina Belian.
Departamento nutarime pabrėžiama, kad valstybė turi apginti vaikų ir paauglių teises į tinkamą socialinę aplinką. Vaikai ir paaugliai ženkliai imliau vertina informacijos turinį (šiuo atveju - alkoholinių gėrimų reklamą). nh2
Alkoholio reklama yra priskirtina neigiamą poveikį nepilnamečiams nh2 darančiai informacijai, kuri gali būti žalinga vaikų ir paauglių fizinei ir psichinei sveikatai, jų fiziniam, protiniam, dvasiniam ar doroviniam vystymuisi.